Fighting Dreamers!
Te invitam sa te inregistrezi pe site:] Daca iti va placea da`l mai departe;]
Fighting Dreamers!
Te invitam sa te inregistrezi pe site:] Daca iti va placea da`l mai departe;]
Fighting Dreamers!
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Cauti ceva interesant? Un forum distractiv? Anime sau cu diferite subiecte? Ei bine, l-ai gasit! Fighting Dreamers este forumul perfect si asteapta postarea ta!

AcasaPortalUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

Full Metal Alchemist

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
A'liX.CC.
Admin
A'liX.CC.

Sex : feminin Tigru
Dreams : 314
Reputatie : 2
Data de inscriere : 18/06/2010
Varsta : 26
Localizare : Acasa la mama

Full Metal Alchemist Empty
MesajSubiect: Full Metal Alchemist   Full Metal Alchemist I_icon_minitimeVin Iun 18, 2010 8:00 pm

Edward and Alphonse Elric are two alchemist brothers searching for the legendary stone called the Philosopher's Stone, a powerful object which would allow them to recover their bodies (which were lost in an attempt to bring their mother back to life through alchemy). Born in the village of Resembool from the country of Amestris (アメストリス Amesutorisu?), the two brothers lived there with their mother. Their father, Van Hohenheim, left home for unknown reasons and years later, their mother, Trisha Elric, died of a terminal illness leaving the Elric brothers alone. After their mother's death, Edward became determined to bring her back through the use of alchemy, an advanced science in which objects can be created from raw materials. They researched Human Transmutation, a forbidden art in which one attempts to create or modify a human being. However, this attempt failed, ultimately resulting in the loss of Edward's left leg and Alphonse's entire body. In a desperate effort to save his brother, Edward sacrificed his right arm to affix Alphonse's soul to a suit of armor. Some days later, an alchemist named Roy Mustang visited the Elric brothers, and he told Edward to become a member of the State Military of the country to find a way to recover their bodies. After that, Edward's left leg and right arm were replaced with automail, a type of advanced prosthetic limb, created for him by his close family friends Winry Rockbell and her grandmother Pinako.

Nu ma chinui sa pun mai mult, ca nu cititi :]]
Sus In jos
https://aka-anime.forumgratuit.ro
KaZzumi

KaZzumi

Sex : feminin Sobolan
Dreams : 160
Reputatie : 1
Data de inscriere : 20/06/2010
Varsta : 27
Localizare : pe Pluto

MesajSubiect: Re: Full Metal Alchemist   Full Metal Alchemist I_icon_minitimeDum Iun 20, 2010 9:04 pm

Nu prea m-a fascinat pe mine.....m-am uitat foarte putin....
Sus In jos
http://www.musicworld.niceboards.net
Bubble_Gum

Bubble_Gum

Sex : feminin Mistret
Dreams : 183
Reputatie : 0
Data de inscriere : 22/06/2010
Varsta : 28
Localizare : undeva in spatiu..

MesajSubiect: Re: Full Metal Alchemist   Full Metal Alchemist I_icon_minitimeMar Iun 22, 2010 4:54 am

Incepe sa imi placa....
Dar cn a inteles ep ala...cu tiganca aia...
Si lu ed ise spune dl....cu nush ce dragon....
Ca nu am inteles nik...cn poate sa imi explice pe scurt??? Full Metal Alchemist 21427

->>Admin edit: Te-as ruga sa-ti editezi acest post, pentru n-am inteles nimic din el.
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Full Metal Alchemist   Full Metal Alchemist I_icon_minitime

Sus In jos

Full Metal Alchemist
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Fighting Dreamers! :: Anime :: Full Metal Alchemist-
Mergi direct la: